The Best Cyprus Community

Skip to content


Which member posts most ...crap !

Feel free to talk about anything that you want.

THE KING OF CRAP .

Poll ended at Sat Feb 18, 2017 8:45 pm

Robin Hood
1
6%
GR the Psycho
1
6%
Lordo the ..Brains
2
12%
Shashnegger The Isis supporter
1
6%
Paphitis the consistent one
5
29%
Miltiades , the gracious one !!
7
41%
 
Total votes : 17

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Schnauzer » Sun Feb 26, 2017 7:57 pm

:lol: Looking forward to the presentation of your evidence your 'Majesty'. :lol:
User avatar
Schnauzer
Regular Contributor
Regular Contributor
 
Posts: 2155
Joined: Wed May 12, 2010 10:55 pm
Location: Touring Timbuktu.

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Paphitis » Mon Feb 27, 2017 1:11 am

miltiades wrote:I must be the only member who rarely, if at all , uses expletives directed at decent members.Now when it comes to fucking perverts and psychos and supporters of Isis the savages then I let loose.


Bullshit Your Majesty!

You are the biggest culprit.
User avatar
Paphitis
Leading Contributor
Leading Contributor
 
Posts: 22701
Joined: Sun May 21, 2006 2:06 pm

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Schnauzer » Thu Mar 15, 2018 8:48 pm

miltiades wrote:Interesting to see which member can be crowned ...KING CRAP of the Cyprus forum.
I have selected six of the most prolific ...contributers for you folks to anonymously cast your vote for the King of Crap :lol:





Hmmm, I wonder who will win this title. :lol: :lol:
User avatar
Schnauzer
Regular Contributor
Regular Contributor
 
Posts: 2155
Joined: Wed May 12, 2010 10:55 pm
Location: Touring Timbuktu.

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Get Real! » Thu Mar 15, 2018 8:57 pm

Schnauzer wrote:
miltiades wrote:Interesting to see which member can be crowned ...KING CRAP of the Cyprus forum.
I have selected six of the most prolific ...contributers for you folks to anonymously cast your vote for the King of Crap :lol:

Hmmm, I wonder who will win this title. :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

An epic thread!
User avatar
Get Real!
Forum Addict
Forum Addict
 
Posts: 41733
Joined: Mon Feb 26, 2007 12:25 am
Location: Nicosia

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Schnauzer » Fri Mar 16, 2018 12:05 am

Get Real! wrote:
Schnauzer wrote:
miltiades wrote:Interesting to see which member can be crowned ...KING CRAP of the Cyprus forum.
I have selected six of the most prolific ...contributers for you folks to anonymously cast your vote for the King of Crap :lol:

Hmmm, I wonder who will win this title. :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

An epic thread!


Actually, with the passing of a whole year (+) it is rather disappointing to note that 'The Evidence' promised by 'His Majesty' never was forthcoming, perhaps the old chap has been far too busy covering the tracks of his own misdemeanors (in the half century prior to his recent elevation) that he has not yet had the time to research the source of his persistent condemnations, perhaps he STILL cannot READ and DIGEST that which is written, perhaps he simply cannot UNDERSTAND .

Rather extraordinary if the latter be true, after all, he has lived among the enemies of Cyprus for several decades and surely must have acquired the language, he has adopted so many of the 'characteristics of his chosen haven, it would be inexcusable if such were the case. (imho) of course. :wink:
User avatar
Schnauzer
Regular Contributor
Regular Contributor
 
Posts: 2155
Joined: Wed May 12, 2010 10:55 pm
Location: Touring Timbuktu.

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Paphitis » Fri Mar 16, 2018 1:01 pm

Schnauzer wrote:
Get Real! wrote:
Schnauzer wrote:
miltiades wrote:Interesting to see which member can be crowned ...KING CRAP of the Cyprus forum.
I have selected six of the most prolific ...contributers for you folks to anonymously cast your vote for the King of Crap :lol:

Hmmm, I wonder who will win this title. :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

An epic thread!


Actually, with the passing of a whole year (+) it is rather disappointing to note that 'The Evidence' promised by 'His Majesty' never was forthcoming, perhaps the old chap has been far too busy covering the tracks of his own misdemeanors (in the half century prior to his recent elevation) that he has not yet had the time to research the source of his persistent condemnations, perhaps he STILL cannot READ and DIGEST that which is written, perhaps he simply cannot UNDERSTAND .

Rather extraordinary if the latter be true, after all, he has lived among the enemies of Cyprus for several decades and surely must have acquired the language, he has adopted so many of the 'characteristics of his chosen haven, it would be inexcusable if such were the case. (imho) of course. :wink:


his comprehension and understanding is very basic and perhaps equivalent to that of a child.

The king will need many minders, lest he make a bigger fool of himself to disgrace the name of his title over his kingdom of crap!
User avatar
Paphitis
Leading Contributor
Leading Contributor
 
Posts: 22701
Joined: Sun May 21, 2006 2:06 pm

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Schnauzer » Fri Mar 16, 2018 7:55 pm

Paphitis wrote:
Schnauzer wrote:
Get Real! wrote:
Schnauzer wrote:
miltiades wrote:Interesting to see which member can be crowned ...KING CRAP of the Cyprus forum.
I have selected six of the most prolific ...contributers for you folks to anonymously cast your vote for the King of Crap :lol:

Hmmm, I wonder who will win this title. :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

An epic thread!


Actually, with the passing of a whole year (+) it is rather disappointing to note that 'The Evidence' promised by 'His Majesty' never was forthcoming, perhaps the old chap has been far too busy covering the tracks of his own misdemeanors (in the half century prior to his recent elevation) that he has not yet had the time to research the source of his persistent condemnations, perhaps he STILL cannot READ and DIGEST that which is written, perhaps he simply cannot UNDERSTAND .

Rather extraordinary if the latter be true, after all, he has lived among the enemies of Cyprus for several decades and surely must have acquired the language, he has adopted so many of the 'characteristics of his chosen haven, it would be inexcusable if such were the case. (imho) of course. :wink:





his comprehension and understanding is very basic and perhaps equivalent to that of a child.

The king will need many minders, lest he make a bigger fool of himself to disgrace the name of his title over his kingdom of crap!



Had this self proclaimed 'Great Patriot' availed himself the opportunity of serving his time in the military forces of Cyprus ( instead of cowering in England throughout his whole life carefully avoiding the possibility of being called upon to do his duty like every other person of dutiful age) he might have been taught how to handle a weapon of war/defense which would save him from the possibility of 'Shooting himself in the foot' every time he creates a 'Poll'. :lol: :lol:

However, by making sure that he NEVER (until very recently) spent enough time in his 'Beloved Homeland' (as he calls it) to qualify for such service, I fear it is now too late for him to make amends.

That's OK , it's a bit shitty BUT, surely it's time to dispense with the claims of fraternity so common in his attempts to discredit others, there are those who must feel greatly insulted by his constant barrages of abuse.

Perhaps when the 'Sniffer Dogs' catch scent of him, he might change his tune because, "Oh Yes", as old as he is, the 'Hunt' goes on. :wink:
User avatar
Schnauzer
Regular Contributor
Regular Contributor
 
Posts: 2155
Joined: Wed May 12, 2010 10:55 pm
Location: Touring Timbuktu.

Re: Which member posts most ...crap !

Postby miltiades » Fri Mar 16, 2018 8:06 pm

Pervert, have you been set free or merely out in parole. I hope that at least you will show some remorse and may even send an apology to the family whose little girl you abused. Now, pervert, you may as well tell us how much you admire the courage of your heroes, the savages by the name of Isis. Why dont you go join them while they are still around. You are a fucking disgusting pervert and should never have been set free. Now, di us all a favour, and FUCK OFF.
User avatar
miltiades
Leading Contributor
Leading Contributor
 
Posts: 16880
Joined: Thu Apr 13, 2006 10:01 pm

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Schnauzer » Fri Mar 16, 2018 8:52 pm

miltiades wrote:Pervert, have you been set free or merely out in parole. I hope that at least you will show some remorse and may even send an apology to the family whose little girl you abused. Now, pervert, you may as well tell us how much you admire the courage of your heroes, the savages by the name of Isis. Why dont you go join them while they are still around. You are a fucking disgusting pervert and should never have been set free. Now, di us all a favour, and FUCK OFF.


I DID post a response to your disgusting comments BUT, fortunately managed to delete the reply before it was too late to so do. The reason for my decision being that it would have eventually placed me in a similar category as yourself, a position which I certainly would not relish, however, I must state that you ALMOST managed to drag me down to your own level and in THAT sense only, I congratulate you (reluctantly). :wink:
User avatar
Schnauzer
Regular Contributor
Regular Contributor
 
Posts: 2155
Joined: Wed May 12, 2010 10:55 pm
Location: Touring Timbuktu.

Re: Which member posts most ...crap !

Postby Paphitis » Sat Mar 17, 2018 12:41 am

Schnauzer wrote:Had this self proclaimed 'Great Patriot' availed himself the opportunity of serving his time in the military forces of Cyprus ( instead of cowering in England throughout his whole life carefully avoiding the possibility of being called upon to do his duty like every other person of dutiful age) he might have been taught how to handle a weapon of war/defense which would save him from the possibility of 'Shooting himself in the foot' every time he creates a 'Poll'. :lol: :lol:

However, by making sure that he NEVER (until very recently) spent enough time in his 'Beloved Homeland' (as he calls it) to qualify for such service, I fear it is now too late for him to make amends.

That's OK , it's a bit shitty BUT, surely it's time to dispense with the claims of fraternity so common in his attempts to discredit others, there are those who must feel greatly insulted by his constant barrages of abuse.

Perhaps when the 'Sniffer Dogs' catch scent of him, he might change his tune because, "Oh Yes", as old as he is, the 'Hunt' goes on. :wink:


Military service would have done so much good for the Pots and Pans and black kettle salesman but I do believe the British Armed Forces have their standards. It is likely he would never have passed psychometric evaluation on account of him not having any moral values or be of sound mind to be anywhere near a weapon. He would be a major liability and no doubt he would also be a liability to the CNG as well. Only a few days ago he was making some very disparaging remarks about the most honorable CNG concerning their ability, and desire to be an effective force against the Turkish Occupation Forces.

He should stick to his pots and pans who perhaps volunteer himself to the training of the sniffer dogs but I fear that the stench would be of such strength that even the most most best trained MPOL fogs will roll over in a heap.
User avatar
Paphitis
Leading Contributor
Leading Contributor
 
Posts: 22701
Joined: Sun May 21, 2006 2:06 pm

PreviousNext

Return to General Chat

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests